Toggle navigation
español
English
English
español
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Artículos en revistas UNLPam
Educación, Lenguaje y Sociedad
View Item
Home
Artículos en revistas UNLPam
Educación, Lenguaje y Sociedad
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
La formación de docentes en el análisis multirreferenciado de clases
Teacher training in the multi-referential analysis of classes
View/
Open
n02a05souto.pdf (64.71Kb)
Metadata
Show full item record
Autor/a
Souto, Marta
Date
2004
Document type
artículo
dc.language.iso
spa
En:
Educación, Lenguaje y Sociedad. 2004; vol.2 no.2
En url:
https://repo.unlpam.edu.ar/handle/unlpam/4955
Sección:
Artículos
Extensión:
p. 111-136
Palabras clave
Dispositivo de formacion; Analisis multirreferenciado; Estrategia; Intervencion del coordinador;
Ubicación en el estante:
LUBCEN 1752
Utilizar el siguiente identificador (URI) para citar o enlazar este registro:
https://repo.unlpam.edu.ar/handle/unlpam/4978
Registros en colección
Educación, Lenguaje y Sociedad
[278]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Argentina (CC BY-NC-SA 2.5 AR)
Search DSpace
This Collection
Browse
All of Repository
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics
Sitios de interés
Social Media